Οφέλη του Soft1 ERP στην εφοδιαστική αλυσίδα

Βέλτιστο Απόθεμα

Διατηρήστε το βέλτιστο απόθεμα. Δώστε τέλος στις ελλείψεις αποθεμάτων και στο υπερβολικό stock.

Μείωση κόστους

Παρακολουθείστε το κόστος των πωλήσεων μέσα από πλήθος αριθμοδεικτών.

Αυτοματοποίηση διαδικασιών

Οπως οι αυτόματες προμήθειες με βάση τη ζήτηση των πελατών

Ικανοποίηση πελατών

Εξασφαλίστε υψηλότερη ικανοποίηση των πελατών σας διασφαλίζοντας την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων.

Βελτιστοποίηση Αποφάσεων

Πάρτε καλύτερες αποφάσεις σχετικά με την επιλογή των προμηθευτών, τον προγραμματισμό της παραγωγής και το επίπεδο των αποθεμάτων.

Επεκτασιμότητα

Ανταποκριθείτε με ευελιξία στις αυξανόμενες παραγγελίες και εξελίξτε την επιχείρησή σας.

Αγορές

Δώστε στο τμήμα αγορών ένα ισχυρό εργαλείο για να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις παραγγελίες στους προμηθευτές, να παρακολουθεί την εξέλιξη της αποστολής των προϊόντων και να ελέγχει άμεσα την διακύμανση της τιμής.

Με το κύκλωμα αγορών του Soft1, οι αγοραστές θα μπορούν:

  1. να διαχειρίζονται τους καταλόγους των προμηθευτών
  2. να ενημερώνονται για τιμές και εκπτώσεις
  3. να ζητούν προσφορές και να προγραμματίζουν παραγγελίες
  4. να παρακολουθούν την εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης των αποθεμάτων στην αποθήκη
  5. να ελέγχουν την πιστωτική εικόνα της επιχείρησης προς τον προμηθευτή
  6. να διαπραγματεύονται καλύτερα, αξιοποιώντας αριθμοδείκτες όπως ο μέσος χρόνος αποπληρωμής
  7. να αξιολογούν ποιοτικά τις παραλαβές και να καταγράφουν τις ελλείψεις
  8. να έχουν πλήρη εικόνα για τις τιμολογήσεις και τα πιστωτικά βάσει συμφωνίας

Διαχείριση αποθήκης

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για την κατάσταση του αποθέματος και εξασφαλίστε ότι δεν θα έχετε ελλείψεις αλλά ούτε και προϊόντα που δεν χρειάζεστε.

Με το κύκλωμα διαχείρισης αποθήκης του Soft1, όλα τα τμήματα της εταιρίας θα έχουν χρήσιμες λειτουργίες όπως:

  1. αναλυτικά στοιχεία για τα προϊόντα όπως κατηγορίες, εικόνες και έντυπα
  2. παρακολούθηση σε πολλαπλές μονάδες μέτρησης
  3. καταγραφή της θέσης αποθήκευσης ανά αποθηκευτικό χώρο
  4. υπόλοιπα αποθήκης ακόμα και σε παλαιότερη ημερομηνία αναφοράς
  5. έλεγχος ελλείψεων και ενδοδιακινήσεις μεταξύ αποθηκών
  6. διαχείριση ειδικών χαρακτηριστικών όπως η παρτίδα, το serial number και το χρώμα – μέγεθος
  7. παρακολούθηση της τιμής κόστους με διαφορετικές μεθόδους (μέση ετήσια, FIFO, μηνιαία, τελευταία τιμή αγοράς)
  8. στατιστικά διατήρησης του αποθέματος και έλεγχος της κυκλοφοριακής ταχύτητας

Πωλήσεις

Προσφέρετε στους πελάτες σας άψογη εξυπηρέτηση, παραδίδοντας τις παραγγελίες στην ώρα τους και χωρίς σφάλματα.

Με το κύκλωμα πωλήσεων του Soft1, θα μπορείτε:

  1. να καταχωρείτε τα προϊόντα και τις παραλλαγές τους
  2. να καθορίζετε τιμές και εκπτώσεις ακόμα και με σύνθετες τιμολογιακές πολιτικές
  3. να παρακολουθείτε τις προμήθειες των πωλήσεων εφαρμόζοντας συνδυασμό παραμέτρων όπως ο τζίρος και οι εισπράξεις
  4. να διαχειρίζεστε προσφορές, συμβάσεις και ανοιχτές παραγγελίες ανά business unit ή έργο
  5. να μειώσετε τις επισφάλειες μέσω του πιστωτικού ελέγχου
  6. να προετοιμάζετε τις παραγγελίες, το πακετάρισμά τους και την αποστολή τους
  7. να διαχειρίζεστε τις επιστροφές
  8. να τιμολογείτε εύκολα και γρήγορα και να στέλνετε αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις στους πελάτες για το status της παραγγελίας τους.

Ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των ανθρώπων της εταιρείας

Διευθυντής Αποθήκης

Εγγυηθείτε την ομαλή λειτουργία του συνόλου της εφοδιαστικής αλυσίδας. Μειώστε το κόστος διατηρώντας το βέλτιστο απόθεμα και εξυπηρετήστε άψογα τους πελάτες σας με τις γρήγορες παραδόσεις των προϊόντων.

Τμήμα Πωλήσεων

Ενημερωθείτε άμεσα για τις ανοιχτές παραγγελίες, το χρόνο εξυπηρέτησης, καθώς και για τις επιστροφές προϊόντων. Κατηγοριοποιήστε τους πελάτες και προσαρμόστε τους τιμοκαταλόγους για την αύξηση της κερδοφορίας και του τζίρου.

Τμήμα Αγορών

Αναλυτικά στατιστικά για την πρόβλεψη των παραγγελιών. Παρακολουθήστε την εξέλιξη της τιμής και ενημερωθείτε για την πορεία της παραγγελίας από την υποβολή μέχρι την παραλαβή από την αποθήκη.

  • Testimonial Client

    Στα πλαίσια της επιτυχημένης συνεργασίας μας με τη Verus+, ενοποιήσαμε πλήρως το Soft1 ERP με την πλατφόρμα B2B eshop marmouris.gr. Πλέον οι πελάτες μας μπορούν να βλέπουν πληροφορίες προϊόντων, αποθέματα σε πραγματικά χρόνο και να παραγγέλνουν αδιάληπτα 24/7

    Νάνσυ Ταστσόγλου
    Μαρμούρης Α.Ε.
  • Testimonial Client

    Ψηφιοποιήσαμε τη διαδικασία δημιουργίας της νέας Collection με την ανάπτυξη μιας cloud πλατφόρμας, πλήρως συνδεδεμένης με το Soft1 ERP. Πλέον οι σχεδιαστές μας μπορούν να  συνεργάζονται από ένα μόνο σημείο και να ανταλλάσσουν πληροφορίες και ιδέες γρήγορα και αποτελεσματικά.

  • Testimonial Client

    Μαζί με τη Verus+ σχεδιάσαμε ένα πολύ ευέλικτο σύστημα, δίνοντας μας τη δυνατότητα να ενσωματώνουμε πλήθος νέων απαιτήσεων και διαδικασιών, άμεσα και αποδοτικά.

  • Testimonial Client

    Αξιοποιήσαμε το Soft1 ERP και εξειδικευμένο λογισμικό διανομών και πλέον παραδίδουμε τα προιόντα μας γρηγορότερα μειώνοντας ταυτόχρονα τις επιστροφές λόγω λάθους.

    Γιώργος Πριονίδης
    My Depot

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας

Ένα λογισμικό διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να οφελήσει την επιχείρησή σας με τους εξής τρόπους:

  1. Διατήρηση βέλτιστου αποθέματος
  2. Μείωση κόστους
  3. Αυτοματοποίηση διαδικασιών
  4. Ικανοποίηση πελατών
  5. Βελτιστοποίηση αποφάσεων
  6. Δυνατότητες επεκτασιμότητας

Ανεξάρτητα από το μέγεθος της αποθήκης, τα οφέλη που αναφέραμε προηγουμένως εμπίπτουν σε οποιαδήποτε επιχείρηση έχει αποθέματα. Η επιλογή των κατάλληλων προμηθευτών και μεταφορικών, η διατήρηση του βέλτιστου αποθέματος και η γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών, αποτελούν κρίσιμους παράγοντες στην μείωση του κόστους και στην αύξηση των εσόδων της εταιρείας. Εξάλλου, μπορείτε να επιλέξετε το οικονομικότερο πακέτο που περιλαμβάνει μόνο τις λειτουργίες που σας είναι απολύτως απαραίτητες.

Το Soft1, όπως και τα περισσότερα γνωστά ERP της αγοράς, καλύπτει το σύνολο των λειτουργιών που απαιτεί η διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας. Αυτό που το διαφοροποιεί από τα άλλα συστήματα είναι η ευκολία στη χρήση και την εκμάθηση, η κλιμάκωση, καθώς μπορεί να προσαρμοστεί από μια μικρή εμπορική επιχείρηση μέχρι μια μεγάλη βιομηχανία, και οι δυνατότητες επέκτασης, όπως π.χ. η διαλειτουργικότητα με εξειδικευμένα συστήματα διαχείρισης αποθήκης (WMS).

To Soft1 καλύπτει πλήρως τις ανάγκες ιχνηλασιμότητας των προιόντων είτε μέσω της διαχείρισης παρτίδων (LOT) είτε μέσω της παρακολούθησης σειριακών αριθμών (Serial Numbers)

Αρχικά, το τμήμα αγορών μπορεί να εντοπίσει γρήγορα προβλήματα συνεργασίας με τον προμηθευτή μέσω του ελέγχου ιστορικού των τιμών, της αξιοπιστίας στις παραδόσεις (συμφωνημένος χρόνος παράδοσης, ποσοτική και ποιοτική συνέπεια) και της σύγκρισης με εναλλακτικές πηγές. Το τμήμα πωλήσεων με τη σειρά του, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο έλλειψης αποθεμάτων και μη εξυπηρέτησης των πελατών μέσα από μηχανισμούς πρόβλεψης της ζήτησης. Επιπλέον, η αποθήκη μπορεί να βελτιστοποίει τον τρόπο αποθήκευσης και διανομής ελαχιστοποιώντας το χρόνο συλλογής και αποστολής των παραγγελίων. Με όλα τα παραπάνω μειώνεται σημαντικά το ρίσκο να προκύψουν σημαντικά προβλήματα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.

Το Soft1 υποστηρίζει την παρακολούθηση προϊόντων σε χρώμα και μέγεθος με προηγμένες λειτουργίες, όπως οι διαφορετικές τιμές ανά συνδυασμό χαρακτηριστικών, η πρόβλεψη της ζήτησης ανά οδηγό ή ανά χρώμα ή ανά μέγεθος ή συνδυασμό αυτών. Ακόμα και για ειδικά προιόντα που απαιτούν περισσότερη ανάλυση, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης τρίτου χαρακτηριστικού (π.χ. χρώμα, μέγεθος, cup)

Μερικές από τις τεχνολογίες περιλαμβάνουν την πρόβλεψη της ζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη (AI), την εξασφάλιση της διάφανειας με τεχνολογίες Blockchain και την αποτελεσματική ιχνηλασιμότητα με εξοπλισμό IoT, όπως είναι τα RFIDs.

Βελτιστοποιήστε σήμερα την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας σας

Ας κάνουμε ένα Teams meeting για να:

  • Αναλύσουμε την ανάγκη σας
  • Συζητήσουμε την καλύτερη προσέγγιση
  • Κάνουμε το πρώτο βήμα για την υλοποίηση της λύσης
Teams
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.