CRM της Softone: Πλεονεκτήματα

Αύξηση πωλήσεων

Επιταχύνετε τους κύκλους πωλήσεων και αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών

Ικανοποίηση πελατών

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας

Εξοικονόμηση χρημάτων

με αποτελεσματικότερες, πιο στοχευμένες καμπάνιες

Διατήρηση πωλήσεων

Εξυπηρετήστε καλύτερα τους πελάτες σας και αυξήστε το ποσοστό διατήρησής τους

Βελτιωμένη επικοινωνία

μεταξύ μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών

Ενοποιημένη διαχείριση δεδομένων

των πελατών. Διευκολύνει την επικοινωνία, και αυξάνει τις πιθανότητες μετατροπής

Μάρκετινγκ

Τμηματοποιείστε την αγορά και τρέξτε εξειδικευμένες καμπάνιες. Απευθυνθείτε στους κατάλληλους ανθρώπους μέσα από αναλυτικές λίστες επαφών και αυξήστε σημαντικά το Return on Ad Spend (ROAS).

Με το Soft1 CRM μπορείτε:

  1. να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε εξατομικευμένες καμπάνιες
  2. να εκτελείτε αυτοματοποιημένες προωθητικές ενέργειες.
  3. να αξιολογείτε τα αποτελέσματα των ενεργειών μάρκετινγκ με αναλυτικά reports.
  4. να καταγράφετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την αποτελεσματική αξιοποίηση των ευκαιριών, όπως στάδια πώλησης, ανταγωνισμός, εκτιμώμενος χρόνος και έσοδα, πιθανότητα επιτυχίας κ.α.

Πωλήσεις

Αξιοποιήστε πλήρως τα δεδομένα των επαφών σας και αυξήστε τις πιθανότητες μετατροπής μέσω προσαρμοσμένων επικοινωνιών.

Με τις λειτουργίες του Soft1 CRM, μπορείτε:

  1. να χρησιμοποιείτε τα στοιχεία από τις προηγούμενες επικοινωνίες με τον πελάτη και να κάνετε την επικοινωνία πιο άμεση και αποτελεσματική, αυξάνοντας τις πωλήσεις
  2. να βλέπετε από ένα σημείο πωλήσεις και ενέργειες
  3. να παρακολουθείτε αναλυτικά τη δραστηριότητα των πωλητών
  4. να ανακτάτε εύκολα σημαντικές πληροφορίες
  5. να διαχειρίζεστε έξυπνα τις ενέργειες μέσω ημερολογίων, προσωπικών και ομάδας
  6. να παρακολουθείτε αναλυτικά την κάθε επικοινωνία με τους πελάτες, ανεξάρτητα από το μέσο (τηλέφωνο, email, fax, sms, κλπ.)

Εξυπηρέτηση πελατών

Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών και αυξήστε τα ποσοστά διατήρησής τους.

Με το CRM του Soft1, θα μπορείτε:

  1. να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα για το ιστορικό του πελάτη με αποτέλεσμα να επικοινωνείτε ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά μαζί του
  2. να ανταποκρίνεστε άμεσα στα αιτήματά τους
  3. να μεταβιβάζετε εύκολα tasks στους αρμόδιους συναδέλφους
  4. να δημιουργείτε καταστάσεις πελατών με βάση συγκεκριμένα κριτήρια

Ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των ανθρώπων της εταιρείας

Μάρκετινγκ

Κατανοήστε πλήρως τις ανάγκες των πελατών και ανταποκριθείτε καλύτερα με προσαρμοσμένες και στοχευμένες ενέργειες, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μάρκετινγκ και μεγιστοποιώντας το ROAS.

Τμήμα Πωλήσεων

Αυξήστε τις πωλήσεις με την ολοκληρωμένη αξιοποίηση των δεδομένων των πελατών και την ανάπτυξη πιο εξατομικευμένων επικοινωνιών. Δείξτε στους πελάτες ότι καταλαβαίνετε την ανάγκη τους και ότι έχετε την κατάλληλη λύση.

Επιχειρηματίας

Αποκτήστε ολοκληρωμένη εικόνα για τις πωλήσεις και τις ενέργειες μάρκετινγκ και πάρτε έξυπνες αποφάσεις. Δώστε στις ομάδες σας ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να αυξήσουν τις πωλήσεις της εταιρείας σας.

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τα συστήματα CRM

Ας υποθέσουμε ότι μία επιχείρηση έρχεται σε επαφή με έναν δυνητικό πελάτη ο οποίος συμπληρώνει μία φόρμα επικοινωνίας. Επικοινωνεί μαζί του τηλεφωνικά και του στέλνει μία οικονομική προσφορά. Λίγες μέρες μετά, ο πελάτης καλεί για να κάνει κάποιες ερωτήσεις. Ο υπάλληλος που απαντάει, επειδή δεν έχει μπροστά του τις πληροφορίες από τις προηγούμενες επικοινωνίες, αναγκάζεται να επαναλάβει ερωτήσεις που είχε ήδη κάνει. Αυτό, κάνει τον πελάτη να νιώθει ότι δεν λαμβάνει την κατάλληλη προσοχή και αυτομάτως μειώνεται η εμπιστοσύνη του προς την επιχείρηση.

Αν όμως η εταιρεία είχε CRM, με λίγα κλικ ο υπάλληλος θα είχε τις απαραίτητες πληροφορίες μπροστά του. Θα συνέχιζε παραγωγικά τη συζήτηση, θα έκανε τον πελάτη να αισθανθεί ότι εκτιμάται και θα αύξανε σημαντικά την εμπιστοσύνη του στην επιχείρηση. Έτσι, ενισχύεται η πιθανότητα ο πελάτης να αποδεχτεί την προσφορά, με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων.

Φυσικά! Ένα CRM θα ενισχύσει και τις πωλήσεις λιανικής, καθώς θα μπορείτε να παρακολουθήσετε αναλυτικά τη συμπεριφορά του πελάτη online και να λάβετε στοιχεία για τις προθέσεις του. Έτσι, μπορείτε να σχεδιάσετε εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες, να του στείλετε εξειδικευμένες προσφορές και να βελτιώσετε την εξυπηρέτησή του.

Ναι. Στο CRM της Softone έχετε πρόσβαση σε ατομικά και ομαδικά ημερολόγια, για να διαχειρίζεστε τα task τα δικά σας αλλά και της ομάδας σας. Ταυτόχρονα, λαμβάνετε αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις ώστε να τηρείτε πάντα τις προθεσμίες των εργασιών σας.

Το CRM της Softone λαμβάνει όλες τις πληροφορίες των πελατών από το ERP και μπορεί να στείλει αυτοματοποιημένα SMS μαζικά, στις κατηγορίες που επιθυμείτε.

Όταν γίνεται η καταχώριση των τιμολογίων στο ERP, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την καμπάνια που επέφερε τη συγκεκριμένη πώληση. Αντίστοιχα, μπορείτε να καταχωρείτε αναλυτικά τα έξοδα κάθε καμπάνιας. Έτσι, αποκτάτε ξεκάθαρη εικόνα για την κερδοφορία της εκάστοτε καμπάνιας.

Αυξήστε σήμερα τις πωλήσεις σας

Ας κάνουμε ένα Teams meeting για να:

Αναλύσουμε την ανάγκη σας
Συζητήσουμε την καλύτερη προσέγγιση
Κάνουμε το πρώτο βήμα για την υλοποίηση της λύσης

Teams
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.