Διαχείριση Εγγυοδοσίας
Θέλετε να γλιτώσετε τουλάχιστον 2 εργατοώρες ανά φορτηγό καθημερινά στην κάβα σας;
Με την custom εφαρμογή VSales, θα αυτοματοποιήσετε την επιστροφή των κενών, θα καταργήσετε τα διπλότυπα τιμολόγια και θα εξοικονομήσετε χρόνο για το λογιστήριο και τους οδηγούς σας.
Υπολογίστε την επίδραση του VSales στην κάβα σας
Εξοικονομείτε: 1.3 ώρες καθημερινά
Εγγυοδοσία: Πρόκληση για κάθε κάβα
H συλλογή και επιστροφή των κενών φιαλών και βαρελιών από τις εταιρίες διανομής ποτών είναι μια διαδικασία που δημιουργεί μεγάλη γραφειοκρατία και επιβαρύνει τους οδηγούς και τα στελέχη του λογιστηρίου. Το VSales είναι μια εφαρμογή που καταργεί τα χειρόγραφα και απλοποιεί την διαδικασία επιστροφής κενών και της είσπραξης.
Αυτοματοποιήστε τη διαχείριση της εγγυοδοσίας με το
VSales
Εξοικονομήστε χρόνο για το λογιστήριο σας τους οδηγούς σας
Το VSales καταργεί την χειρόγραφη καταγραφή της επιστροφής των κενών και της είσπραξης και γλιτώνει τουλάχιστον 1 λεπτό για κάθε παραστατικό στο λογιστήριο ενώ οι οδηγοί απαλλάσσονται από την ευθύνη συμπλήρωσης και επιστροφής των έγχαρτων τιμολογίων και των αποδείξεων είσπραξης.
Εξαλείψτε τη γραφειοκρατία
Τα χειρόγραφα τιμολόγια και αποδείξεις ανήκουν στο παρελθόν. Το VSales ψηφιοποιεί τη διαδικασία από την αρχή μέχρι το τέλος και επιτρέπει στο προσωπικό σας να ασχοληθεί με δραστηριότητες που προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στην κάβα σας.
Βελτιστοποιήστε τιςδιαδικασίεςσας
Το VSales ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες λάθους. Εκδίδει online το Δελτίο Επιστροφής Εγγυοδοσίας και το αποστέλλει στο MyData. Παράλληλα, με την ηλεκτρονική απόδειξη είσπραξης ενημερώνει αυτόματα το υπόλοιπο του πελάτη στο ERP, επιτρέποντας στην επιχείρηση να κάνει αποδοτικό πιστωτικό έλεγχο.
VSales: Πώς λειτουργεί
- Δημιουργία παραστατικού εγγυοδοσίας
- Επιλογή ειδών
- Αποστολή παραστατικού
- Επανεκτύπωση παραστατικού
- Παραστατικά είσπραξης
Ο οδηγός επιλέγει τον πελάτη με ευκολία σκανάροντας το barcode του, που βρίσκεται στο τιμολόγιο ή σε κάρτα πιστότητας. Εναλλακτικά κάνει γρήγορη αναζήτηση σε λίστα.
Στη συνέχεια προσθέτει τα κενά προς επιστροφή από μια προσυμπληρωμένη λίστα, προσομοιώνοντας έτσι τον τρόπο που δούλευε μέχρι τώρα με τα χειρόγραφα, διπλότυπα τιμολόγια.
Όταν ολοκληρώσει, με το κουμπί αποστολής, δημιουργείται η εγγραφή στο Soft1, γίνεται αποστολή στο Mydata και στον πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αν υπάρχει) και εκτυπώνεται ένα νόμιμο Δελτίο Επιστροφής είτε στον φορητό, Bluetooth εκτυπωτή είτε στον ενσωματωμένο εκτυπωτή της All-in-one συσκευής. Το Δελτίο Επιστροφής περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτεί η ΑΑΔΕ όπως Uid, Mark και QR code.
Αν το Δελτίο Επιστροφής χαθεί ή δεν εκτυπωθεί (π.χ. τέλος θερμικού χαρτιού), ο οδηγός με το κουμπί αποστολής μπορεί εύκολα να το επανεκτυπώσει.
Εκτός από τα χειρόγραφα τιμολόγια, ο οδηγός απαλλάσσεται και από τα μπλοκ εισπράξεων. Με εύκολο τρόπο μπορεί να καταγράφει στο VSales τα μετρητά και τις επιταγές που λαμβάνει από τον πελάτη και να δημιουργεί μια online απόδειξη που ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο το Soft1.
Soft1 ERP: Πώς οφελεί τις κάβες
Το Soft1 ERP, καλύπτει όλες τις ανάγκες των εταιρειών εμπορίας ποτών. Μαζί με το Vsales, θα ανεβάσουν το επίπεδο της επιχείρησής σας και θα επιστρέψουν σε σύντομο χρονικό διάστημα το ποσό της επένδυσής σας. Ανακαλύψτε τις δυνατότητες του Soft1 ERP.
Εφοδιαστική Αλυσίδα
Με το Soft1 ERP, θα διαχειριστείτε αποτελεσματικά την εφοδιαστική αλυσίδα σας, από τις αγορές μέχρι τη διαχείριση αποθήκης και τις πωλήσεις. Θα πάρετε καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τους προμηθευτές σας και θα διατηρήσετε το βέλτιστο απόθεμα, μειώνοντας το κόστος της κάβας σας. Ταυτόχρονα, θα καλύψετε αποδοτικά και την ανάγκη του LOTify.
Χρηματοοικονομική Διαχείριση
Με τη Χρηματοοικονομική Διαχείριση του Soft1 ERP, θα αποκτήσετε ολοκληρωμένη εικόνα για την οικονομική πορεία της εταιρείας σας και θα διαχειρίζεστε εύκολα τις συναλλαγές σας με τους προμηθευτές και τα καταστήματα.
HRM
Με το HRM της Softone, θα καλύψετε όλες τις ανάγκες διαχείρισης προσωπικού της εταιρείας. Σας επιτρέπει να αξιολογήσετε το προωπικό σας και να διαχειριστείτε τις προσλήψεις, ενώ παράλληλα ικανοποιεί τις απαιτήσεις της ψηφιακής κάρτας εργασίας αλλά και της μισθοδοσίας.
CRM
Διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις σχέσεις σας με τα καταστήματα με το CRM της Softone. Αυξήστε τις πωλήσεις σας και κρατήστε τους πελάτες σας ικανοποιημένους.
Δημιουργία E-Shop
Με το Shopranos, μπορείτε μέσα σε λίγες ώρες να δημιουργήσετε ένα εντυπωσιακό e-shop, χωρίς τα υψηλά κόστη του προγραμματισμού. Ξεκινήστε να πουλάτε τα προϊόντα σας διαδικτυακά, χονδρικής και λιανικής, και δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται.
Ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των ανθρώπων της εταιρείας
Επιχειρηματίας
Το Vsales σας επιτρέπει να μειώστε σημαντικά τα κόστη διανομής, να εξαλείψετε τη γραφειοκρατία και να αξιοποιήσετε αποδοτικά το προσωπικό σας. Διενεργήστε αποτελεσματικό πιστωτικό έλεγχο και κρατήστε τους πελάτες σας ικανοποιημένους.
Οδηγός
Με το Vsales οι οδηγοί σας δε θα χρειάζεται να συμπληρώνουν χειρόγραφα μπλοκ και τιμολόγια. Η πιθανότητα λάθους θα ελαχιστοποιηθει και ο χρόνος παράδοσης/παραλαβής θα μειωθεί.
Λογιστήριο
Με την εφαρμογή μας, θα εκδίδετε αυτόματα νόμιμα παραστατικά, χωρίς να χρειάζεται το λογιστήριο να καταχωρεί τις εγγραφές χειροκίνητα. Έτσι, εξαλείφεται και η πιθανότητα λανθασμένης καταχώρισης.
Οι συνεργάτες μας έχουν λατρέψει το VSales
Ζητήστε δωρεάν παρουσίαση
Συμπληρώστε τη φόρμα και ένας σύμβουλός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να αλλάξουμε τη διαδικασία επιστροφής κενών στην επιχείρηση σας.