
GDPR: Ο Απόλυτος Οδηγός για το 2025
16 Απριλίου 2025
Η Ουσία του AI; Ο Χρόνος για Εργασίες Υψηλής Αξίας [19 Πραγματικά Παραδείγματα]
30 Απριλίου 2025Η Krannich Solar είναι μεγάλος προμηθευτής φωτοβολταϊκών συστημάτων σε διεθνές επίπεδο, με υποκαταστήματα και αποθήκες σε πάνω από 25 χώρες.
Η πρόκληση
Ως προμηθευτής όλων των προϊόντων που συμβάλλουν στην λειτουργία ενός φωτοβολταϊκού συστήματος, η Krannich αποθηκεύει χιλιάδες κωδικούς προϊόντων σε κάθε αποθήκη.
Το μεγάλο πλήθος των SKUs, σε συνδυασμό με την μετακίνηση της εταιρείας σε νέα αποθήκη, επιβάρυναν τη διαδικασία του picking, κάνοντας δύσκολη την εύρεση των προϊόντων για τους αποθηκάριους.
Η λύση
Με αυτή την αφορμή, η Krannich εμπιστεύθηκε στην Verus+ την ενσωμάτωση του λογισμικού Mantis WMS, καθώς και τον σχεδιασμό της αριθμοδότησης.
Αξιοποιώντας την πολυετή μας εμπειρία στην διαχείριση αποθήκης, προχωρήσαμε στην ορθολογική αριθμοδότηση των ραφιών με ιεραρχική δομή. Καθιερώσαμε την συλλογή με βέλτιστη διαδρομή, μειώνοντας την απόσταση που διανύουν οι αποθηκάριοι.
Μέσω του Mantis WMS, ο κάθε αποθηκάριος πραγματοποιεί τις εργασίες του (παραλαβή, picking, απογραφή, ενδοδιακίνηση) με τη χρήση φορητού τερματικού με scanner. Πραγματοποιεί γρήγορα, απλά σκαναρίσματα, εξασφαλίζοντας ότι εργάζεται πάντα στο σωστό SKU, και με τις σωστές ποσότητες.
Ταυτόχρονα, παραμετροποιήσαμε κατάλληλα το λογισμικό ώστε να προτείνει την βέλτιστη διαδρομή συλλογής, ακόμα και σε περιπτώσεις ταυτόχρονης συλλογής πολλαπλών παραγγελιών.
Με το Mantis, το τμήμα αγορών γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την πραγματική ποσότητα του αποθέματος. Έτσι, παραγγέλνει πάντα την κατάλληλη ποσότητα, σύμφωνα με τις ελλείψεις και την μελλοντική ζήτηση.
Παράλληλα, διασυνδέσαμε το Mantis WMS με το Soft1 ERP μέσω κατάλληλου μηχανισμού επικοινωνίας που ανέπτυξε η Verus+. Με τον τρόπο αυτό η ροή της πληροφορίας μεταξύ των δύο συστημάτων είναι ομαλή και άμεση. Οι χρήστες, χωρίς να χρειάζεται να βγουν από το σύστημα στο οποίο είναι εξοικειωμένοι, μπορούν να εκτελέσουν σύνθετες εργασίες όπως η έκδοση δελτίων αποστολής με βάση τις λίστες συλλογής ή την προετοιμασία αναμενώμενων παραλαβών μέσα από το κύκλωμα αγορών του ERP.
Τα αποτελέσματα
Αυτές οι ενέργειες είχαν σημαντική επίδραση στην απόδοση της αποθήκης.
Αρχικά, η ταχύτητα picking αυξήθηκε σημαντικά, με αποτέλεσμα οι αποθηκάριοι να συλλέγουν 24% περισσότερες γραμμές παραγγελίας την ημέρα.
Τα λάθη στις παραγγελίες ελαχιστοποιήθηκαν, μεταβάλλοντας το ποσοστό ακρίβειας παραγγελίας από 95 σε 99,5%. Η ικανοποίηση των πελατών βελτιώθηκε, αυξάνοντας τις πιθανότητες επαναλαμβανόμενων αγορών.
Η απλότητα που προσφέρει η έξυπνη αριθμοδότηση στην πλοήγηση της αποθήκης, σε συνδυασμό με την ευκολία χρήσης της εφαρμογής του φορητού τερματικού, κάνει εύκολο τον εντοπισμό των προϊόντων, ακόμα και για νέους εργαζομένους.
Τέλος, η βελτιστοποίηση της ποσότητας του αποθέματος οδήγησε σε 15% περισσότερα ελεύθερα ράφια. Ως αποτέλεσμα, οι αποθηκάριοι εργάζονται αποτελεσματικά σε μία οργανωμένη, καθαρή αποθήκη, και η επιχείρηση αποκτά μεγάλη ευελιξία για να ενσωματώσει νέα, καινοτόμα προϊόντα.
Αναβαθμίστε τη λειτουργία της αποθήκης σας
Θέλετε και εσείς να φέρετε αντίστοιχα αποτελέσματα στην αποθήκη σας;
Κλείστε μία δωρεάν συμβουλευτική με έναν εξειδικευμένο μας σύμβουλο. Εκεί, θα αναλύσουμε σε βάθος τις ανάγκες σας και θα σας προτείνουμε τις κατάλληλες λύσεις που θα κάνουν τη διαχείριση της αποθήκης σας πιο απλή και αποτελεσματική από ποτέ!