Διαδικασία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης B2G στο Soft1
5 Νοεμβρίου 2023Οι Νέες Τάσεις στα ERP το 2025
1 Δεκεμβρίου 2023Εκμεταλλεύεται η εταιρεία σου τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης;
Αν όχι, πρέπει να ξεκινήσει άμεσα. Η καινοτόμος εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις οδηγεί στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις διαδικασίες και στα προϊόντα τους. Παρακάτω θα εξετάσουμε τις τάσεις που θα διαμορφώσουν το πεδίο του AI στον επιχειρηματικό κόσμο από το 2024 και μετά.
Τάσεις και στατιστικά για το Artificial Intelligence
- Μέχρι το 2027 η αγορά του AI αναμένεται να φτάσει τα 407 δις. Δολάρια [Πηγή: Marketsandmarkets, Forbes]
- Το 64% των επιχειρήσεων πιστεύει ότι θα αυξήσει την παραγωγικότητα. [Πηγή: Forbes in house survey]
- Η αγορά του ΑΙ αναμένεται να αυξάνεται κάθε χρόνο κατά 37,3% μέχρι το 2030. [Πηγή: GrandViewResearch]
- Η βιομηχανία πρόκειται να αποκτήσει το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος από την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, προσμένοντας αύξηση 3,8 τρις. Δολαρίων μέχρι το 2035. [Accenture].
- Το 64% των επιχειρήσεων θεωρεί ότι το AI θα βελτιώσει τις σχέσεις με τους πελάτες, ενώ το 42% πιστεύει ότι το AI θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες. [Forbes Advisor]
- Το 65% των πελατών δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις εταιρείες που χρησιμοποιούν AI, με την προϋπόθεση ότι το χειρίζονται με υπευθυνότητα και με διαφάνεια. [Forbes Advisor]
Πως χρησιμοποιείται το AI σήμερα από τις επιχειρήσεις:
Machine learning
Ο κύριος σκοπός του machine learning είναι να επεξεργάζεται τεράστιους όγκους δεδομένων με ταχύτητα. Η ποσότητα των δεδομένων είναι ασύλληπτη, που καθιστά αδύνατη την κατανόησή τους και την εξαγωγή συμπερασμάτων από άνθρωπο. Όσες περισσότερες πληροφορίες δέχεται το AI αυτό από συνδεδεμένες συσκευές και από το Internet of Things, τόσο περισσότερο μαθαίνει και βελτιώνεται. Έτσι, μετατρέπει τα δεδομένα σε μορφή κατανοητή για τους χρήστες.
Cybersecurity
Το AI παίζει κρίσιμο ρόλο στον τομέα της κυβερνοασφάλειας. Μπορεί να εντοπίσει επιθέσεις και απειλές, παρακολουθώντας μοτίβα εισαγωγής δεδομένων.
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Τα υπάρχοντα λογισμικά CRM χρειάζονται συνεχή έλεγχο και ενημέρωση ώστε να παραμείνουν επίκαιρα. Η προσθήκη του AI όμως σε αυτά τα συστήματα, τα ανανεώνει και τα διορθώνει αυτόματα, εξάγοντας καλύτερα συμπεράσματα για τους πελάτες σε λιγότερο χρόνο.
Προσωπικοί ψηφιακοί βοηθοί
Τα AI bots λειτουργούν πλέον και ως προσωπικοί ψηφιακοί βοηθοί, απαντώντας σε email, διαχειρίζοντας το ημερολόγιο και παρέχοντας προτάσεις για βελτιστοποίηση των διαδικασιών.
Verus+ και AI τεχνολογίες
Στη Verus+ έχουμε εξοικειωθεί από νωρίς με τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. Κατέχουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να τις εφαρμόσουμε στις ανάγκες της εταιρείας σου. Μερικές από τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που έχουμε δημιουργήσει μέχρι σήμερα είναι οι εξής:
- Αναγνώριση παραστατικών και αυτόματη καταχώριση σε Erp
- Αυτόματη συμπλήρωση περιγραφών των νέων ειδών
- Αυτόματη μετάφραση του περιεχομένου με μεγάλη ακρίβεια