Πώς να αλλάξω ΔΟΥ στο Soft1 ERP: ΚΕΦΟΔΕ 2024
30 Αυγούστου 2024Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πόρους για κάθε επιχείρηση. Ο τρόπος διαχείρισης του προσωπικού επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ικανοποίηση, την δέσμευση και συνεπώς και την απόδοση. Σύμφωνα με το Forbes, οι εταιρείες με υψηλά αφοσιωμένους εργαζομένους είναι κατά 21% πιο κερδοφόρες, και κάτα 17% πιο παραγωγικές.
Η επικοινωνία των υπαλλήλων με το HR, καθώς και με την διοίκηση, είναι μία κρίσιμη, καθημερινή διαδικασία που συντελεί στην επίτευξη των παραπάνω. Η αλληλεπίδραση αυτή, μπορεί να αποτελέσει μεγάλη πρόκληση, ειδικότερα σε οργανισμούς με δεκάδες εργαζομένους. Εδώ ξεκινάει ο ρόλος του Softone myWorkplace.
Softone myWorkplace: Πλατφόρμα επικοινωνίας εργαζομένων - HR
Το Softone myWorkplace είναι μία σύγχρονη πλατφόρμα αλληλεπίδρασης προσωπικού και επιχείρησης, με σκοπό την εύκολη πρόσβαση των εργαζομένων σε πληροφορίες και διαδικασίες HR. Παράλληλα, αποτελεί μία από τις βασικές εφαρμογές του Soft1 HRMS.
Οι εργαζόμενοι, ανάλογα με το ρόλο τους, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ανακοινώσεις και προσωπικά στοιχεία, να κάνουν αίτηση άδειας (βλέποντας το πρόγραμμα αδειών του υπόλοιπου τμήματος), να καταχωρούν αιτήματα προς τη διοίκηση και να παρακολουθούν την κατάστασή τους, καθώς και να προβάλλουν το οργανόγραμμα και το παρουσιολόγιο της επιχείρησης.
4 Οφέλη του Softone myWorkplace
1) Απρόσκοπτη, αποδοτική λειτουργία διαδικασιών HR
Το Softone myWorkplace, απλοποιεί τις διαδικασίες HR, όπως η αίτηση αδειών και η καταχώριση αιτημάτων. Έτσι, επιταχύνει την ολοκλήρωσή τους και βελτιώνει την επικοινωνία.
2) Ευέλικτη λειτουργία
Οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή οπουδήποτε και αν βρίσκονται, ακόμα και από το κινητό τους, 24/7.
Επιπλέον, το πρόγραμμα προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης, ώστε να ταιριάξει κατάλληλα στον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας.
Με τον τρόπο αυτό, η λειτουργία του HR γίνεται πιο ευέλικτη από ποτέ.
3) Καλύτερο εργασιακό περιβάλλον
Το myWorkplace ενοποιεί την επικοινωνία όλης της ομάδας με το HR, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητά της, σχετικά με άδειες και άλλα αιτήματα. Έτσι, οι διαδικασίες γίνονται πιο απλές και οι εργαζόμενοι μένουν ικανοποιημένοι.
4) Εξάλειψη γραφειοκρατίας
Η εφαρμογή καταργεί χρονοβόρες, γραφειοκρατικές διαδικασίες του HR και τις αντικαθιστά με απλές, ψηφιακές λειτουργίες που απαιτούν μόνο λίγα κλίκ.
Ας δούμε αναλυτικά τις λειτουργίες του Softone myWorkplace.
Άδειες
Το προσωπικό, μπορεί εύκολα να προβάλλει τα δεδομένα των αδειών του με μία εύληπτη γραφιστική απεικόνιση. Στην οθόνη, φαίνονται στοιχεία όπως το υπόλοιπο των αδειών που δικαιούται να λάβει, ο αριθμός των αδειών που έχει καταναλώσει, οι ημέρες άδειας που δικαιούται από μεταφορά από την προηγούμενη χρονιά, καθώς και ο αριθμός των αδειών που δικαιούται να λάβει μέχρι τις 31/12.
Οι χρήστες παρακολουθούν το ιστορικό των αδειών τους σε ημερολόγιο, με χρωματικές ενδείξεις (πράσινο για τις εγκεκριμένες άδειες, κίτρινο για άδειες σε διαδικασία έγκρισης και κόκκινο για ακυρωμένες).
Οι εργαζόμενοι μπορούν με λίγα κλικ να κάνουν αίτηση για νέα άδεια, συμπληρώνοντας πληροφορίες όπως η ημερομηνία, ο τύπος της άδειας και η αιτιολογία. Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα επισύναψης σχετικών εγγράφων (π.χ. βεβαίωση από σχολική μονάδα, γνωματεύσεις γιατρών και άλλα).
Σε περίπτωση που ο εργαζόμενος έχει εξαντλήσει το υπόλοιπο των ημερών, εμφανίζεται σχετικό μήνυμα, χωρίς να αποτρέπει τον εργαζόμενο από την ολοκλήρωση της αίτησης.
Με ομοίως εύκολο τρόπο, τα στελέχη HR μπορούν να προβάλλουν το ιστορικό αδειών της ομάδας, καθώς και τα υπόλοιπα των εργαζομένων.
Με το ημερολόγιο ομάδας, τα στελέχη του HR ενημερώνονται άμεσα για το ποσοστό των εργαζομένων που θα βρίσκονται σε άδεια, με τη βοήθεια ποσοστιαίας χρωματικής απεικόνισης. Κάνοντας κλικ σε μία συγκεκριμένη μέρα, εμφανίζονται τα στελέχη για τα οποία έχει εγκριθεί άδεια.
Το τμήμα HR ενημερώνεται για τις νέες αιτήσεις αδειών μέσω email ή push notifications και έπειτα εγκρίνει ή απορρίπτει τα αιτήματα με λίγα κλίκ. Ταυτόχρονα μπορεί να αφήσει και σχόλιο σχετικά με την απόφαση έγκρισης ή απόρριψης.
Αιτήσεις
Με το Softone myWorkplace οι εργαζόμενοι μπορούν να καταχωρίσουν άμεσα ένα νέο αίτημα προς τη διοίκηση.
Για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος μπορεί να χρειάζεται αντικατάσταση ή επιδιόρθωση του φορητού τερματικού που χρησιμοποιεί για τη διαχείριη της αποθήκης. Προηγουμένως, θα έπρεπε να μεταφέρει το αίτημά του προφορικά, με αποτέλεσμα πολλές φορές να παραμελείται ή να καθυστερεί.
Με την πλατφόρμα της Softone, ο εργαζόμενος μεταβιβάζει άμεσα το αίτημά του στη διοίκηση, με απλό και γρήγορο τρόπο.
Έπειτα μπορεί να ελέγξει την κατάσταση του αιτήματός του στην αντίστοιχη καρτέλα του myWorkplace.
Αντίστοιχα, τα στελέχη HR μπορούν να αποδεχθούν ή να απορρίψουν τα αιτήματα του προσωπικού με λίγα κλίκ.
Οργανόγραμμα
Το οργανόγραμμα είναι η γραφική αναπαράσταση της δομής και της οργάνωσης μίας εταιρείας, σύμφωνα με τα τμήματα, τις θέσεις εργασίες και τις αρμοδιότητες που συνδέουν τους εργαζομένους.
Στο Softone myWorkplace έχετε τη δυνατότητα να προβάλετε το οργανόγραμμα της εταιρείας ανά πάσα στιγμή. Κάνοντας κλίκ σε οποιοδήποτε μέλος του προσωπικού, μπορείτε να δείτε σημαντικές πληροφορίες για τον εργαζόμενο.
Ανακοινώσεις
Το Softone myWorkplace εξασφαλίζει ότι οι εργζόμενοι ενημερώνονται για όλα τα νέα που τους αφορούν, μέσα από τις ανακοινώσεις. Όταν η εταιρεία θέλει να ενημερώσει το προσωπικό για κάτι (π.χ. εταιρική εκδήλωση, νέες παροχές και άλλα), εκδίδει από το myWorkplace μία ανακοίνωση. Οι εργαζόμενοι λαμβάνουν ενημερωτικό email ή push notification, ενώ μπορούν να δουν την ανακοίνωση και στην αρχική οθόνη του myWorkplace.
Ανάλογα με το ποιους αφορά, οι ανακοινώσεις διαχωρίζονται σε εταιρικές και προσωπικές.
Παρουσιολόγιο
Οι χρήστες του Softone myWorkplace έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν και να διαχειριστούν το παρουσιολόγιο της εταιρείας. Με το παρουσιολόγιο, τα στελέχη μπορούν να προβάλουν σε πραγματικό χρόνο το πρόγραμμα του προσωπικού και να οργανώσουν ανάλογα τις εργασίες τους.
Προσωπικά στοιχεία
Χωρίς να απαιτείται αλληλεπίδραση με τη διοίκηση, οι εργαζόμενοι μπορούν να αλλάξουν, να προβάλλουν και να διαχειριστούν τα προσωπικά τους στοιχεία. Παράλληλα, μπορούν να δουν τις προσωπικές ανακοινώσεις, να συγκεντρώσουν τις αποδείξεις μισθοδοσίας τους και να προβάλλουν τις διαθέσιμες παροχές τους (π.χ. εταιρικό όχημα ή ασφάλιση), καθώς και άλλα λοιπά έγγραφα (π.χ. βεβαίωση προϋπηρεσίας).
Αυτές είναι μερικές από τις κυριότερες λειτουργίες του Softone myWorkplace. Με την ορθή εκμετάλλευσή τους, μπορούν να απλοποιήσουν σημαντικά καθημερινές εργασίες HR, εξοικονομώντας χρόνο για την εταιρεία και βελτιώνοντας την επικοινωνία και την ικανοποίηση των εργαζομένων.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας παρουσιάσουμε το Softone myWorkplace και να απλοποιήσουμε τη λειτουργία του HR στην επιχείρησή σας.