Πώς η STOP υπολογίζει 10Χ γρηγορότερα το βέλτιστο απόθεμα
14 Ιουνίου 2024Active Browser: Έξυπνη αναζήτηση σε λίστες 2024
18 Ιουνίου 2024Η υποχρεωτική εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας φέρνει στο προσκήνιο μία νέα πραγματικότητα για τις επιχειρήσεις. Οι κίνδυνοι είναι αρκετοί και η εταιρεία σας πρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα για να αποφύγει τα πρόστιμα και τις κυρώσεις. Υπάρχει όμως μία σειρά από βήματα, που αν εφαρμόσετε σωστά, θα ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες παράβασης και θα βοηθήσουν την εταιρεία σας να κάνει ομαλή μετάβαση στην εποχή της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
Ψηφιακή κάρτα εργασίας: 5 βήματα για ομαλή μετάβαση
1) Κατανόηση νόμου/υποχρεώσεων
Το πρώτο βήμα για να κάνετε επιτυχημένη τη μετάβαση στην εποχή της ψηφιακής κάρτας, είναι να κατανοήσετε πλήρως τις απαιτήσεις του νόμου σχετικά με τη διαβίβαση των εγγραφών έναρξης και λήξης εργασίας στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν τον πραγματικό χρόνο εργασίας και να διαβιβάζουν άμεσα τα δεδομένα καταγραφής στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ με μέγιστη επιτρεπόμενη καθυστέρηση τα 15 λεπτά. Επιπλέον, είναι υποχρεωμένες να τηρούν τα στοιχεία καταγραφής για τουλάχιστον 10 έτη και να τα διαβιβάσουν στους εργαζόμενους σε περίπτωση που τα ζητήσουν. Εάν η επιχείρηση δεν μπορέσει για οποιοδήποτε λόγο να καταγράψει τα δεδομένα καταγραφής χρόνου εργασίας ή να τα διαβιβάσει στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, θα πρέπει να ενημερώσει άμεσα την οικεία επιθεώρηση εργασίας.
Το Soft1 myErgani Live, αποθηκεύει αυτόματα τα δεδομένα για 10 έτη, καλύπτοντας αυτόματα τη συγκεκριμένη υποχρέωση.
2) Πλήρης κατανόηση της λύσης
Για να συμμορφωθεί η εταιρεία σας με τις παραπάνω υποχρεώσεις, θα πρέπει να επιλέξει μία εφαρμογή η οποία θα προσφέρει μία ολοκληρωμένη λύση στο ζήτημα της ψηφιακής κάρτας.
Επομένως, το δεύτερο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να κατανοήσετε απόλυτα τον τρόπο λειτουργίας της λύσης που έχετε επιλέξει.
Σε αυτό το βήμα, σημαντικό ρόλο παίζει η εταιρεία-συνεργάτης η οποία θα αναλάβει να υλοποιήσει το έργο της ψηφιακής κάρτας για εσάς. Είναι σημαντικό να επιλέξετε μία εταιρεία η οποία θα σας εκπαιδεύσει σωστά στη χρήση της εφαρμογής και θα είναι πάντα δίπλα σας για να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία προκύψει.
3) Πρώιμη εφαρμογή
Σε περίπτωση που είναι δυνατόν χρονικά, θα ήταν πολύ χρήσιμο για την εταιρεία σας να εφαρμόσετε την ψηφιακή κάρτα εργασίας πριν αυτή γίνει υποχρεωτική για τον κλάδο σας και πριν ξεκινήσουν να εφαρμόζονται οι κυρώσεις. Με τον τρόπο αυτό, θα εξασκηθείτε εσείς, αλλά και οι υπάλληλοί σας στη χρήση της ψηφιακής κάρτας, με αποτέλεσμα να εξοικειωθείτε με τη νέα πραγματικότητα από νωρίς, χωρίς ακόμα να υπάρχει κίνδυνος για ποινές.
Αυτή η εξοικείωση, θα μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες λαθών στη συνέχεια.
4) Μετάδοση σημαντικότητας στους εργαζομένους
Είναι κρίσιμο να βοηθήσετε τους εργαζομένους σας να κατανοήσουν απόλυτα τη σημαντικότητα της σωστής εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας. Αφιερώστε χρόνο στην επικοινωνία μαζί τους, ώστε να τους εξηγήσετε αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους είναι απαραίτητο να χτυπούν την κάρτα τους μεθοδικά. Η ανοιχτή επικοινωνία θα συμβάλλει σημαντικά σε αυτή την αλλαγή στη λειτουργία της επιχείρησής σας.
5) Έλεγχος
Τελευταίο σημαντικό βήμα αποτελεί ο συνεχής έλεγχος της διαδικασίας. Είναι σημαντικό να είστε σε εγρήγορση ώστε να εντοπίζετε γρήγορα τα λάθη και να τα διορθώνετε άμεσα.
Εάν επιλέξετε τη λύση του Soft1 myErgani Live, θα μπορείτε μέσω του ΕΡΓΑΝΗ monitor να ελέγχετε τις διαβιβάσεις και να διορθώνετε τα λανθασμένα χτυπήματα, προχωρώντας στην μαζική υποβολή τους στη συνέχεια. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα ειδοποιήσεων των εργαζομένων και του υπεύθυνου προσωπικού, σημαίνει πως δε θα χρειάζεται να ανησυχείτε για λάθη και παραλείψεις.
Ο έλεγχος της απόδοσης της διαδικασίας στην επιχείρησή σας είναι σημαντικός ώστε να διασφαλίσετε ότι λειτουργείτε σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου.
Μπορεί η μετάβαση στην εποχή της ψηφιακής κάρτας εργασίας να κρύβει κινδύνους, εάν ακολουθήσετε όμως με ακρίβεια τα παραπάνω βήματα, δε θα έχετε προβλήματα στην εφαρμογή της.
Επιλέξτε τον ιδανικό συνεργάτη
Επικοινωνήστε μαζί μας για να κάνουμε το ξεκίνημα στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Εάν επιλέξετε τη Verus+, δεν αποκτάτε απλά μία εφαρμογή, αλλά έναν αξιόπιστο συνεργάτη που βρίσκεται συνέχεια δίπλα σας για να λύσει όποιο πρόβλημα ή απορία προκύψει.