Λύσεις Soft1

Διασύνδεση e-shop

Θέλεις ένα ενημερωμένο E-Shop με τα σωστά αποθέματα ανά πάσα στιγμή; Θέλεις οι παραγγελίες σου να έρχονται αυτόματα στο ERP σύστημα σου; Θες να ενημερώνεις και να ελέγχεις ένα μόνο σύστημα; Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα τα έχουμε ήδη υλοποιήσει σε πελάτες μας από διάφορους κλάδους. Εκμεταλλευόμαστε και αξιοποιούμε πλήρως τα Soft1 Web Services για την ανταλλαγή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο (live) τηρώντας όλους τους κανόνες ασφάλειας και προστασίας των δεδομένων.

Με την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας Eshop – ERP, η επιχείρηση σου θα καταφέρει να μειώσει δραματικά τον χρόνο που τα στελέχη σου καταχωρούν δεδομένα και θα τους δώσει την ευκαιρία να ασχοληθούν με περισσότερο παραγωγικά αντικείμενα. Από την άλλη, οι χρήστες του ηλεκτρονικού σου καταστήματος θα έχουν πάντα έγκαιρα και αξιόπιστα τις πληροφορίες που αναζητούν.

Με την αξιοποίηση των Web Services μπορούμε να καλύψουμε ακόμα και τις πιο εξειδικευμένες ανάγκες όπως η διαχείριση προϊόντων σε χρώμα και μέγεθος, η ενοποίηση των λειτουργιών σε όμιλο εταιρειών και η ανάπτυξη πλατφόρμας B2B.

Honeybee

Ένα WMS για την υποστήριξη της λειτουργίας της δικής σου αποθήκης χωρίς περίπλοκες διαδικασίες. Τα στελέχη σου συλλέγουν τις παραγγελίες πελατών γρήγορα και με ακρίβεια ενώ συγχρόνως παραλαμβάνουν εμπορεύματα τους προμηθευτές σου με απόλυτο έλεγχο.

Η συνήθως περίπλοκη και χρονοβόρα απογραφή, δεν έγινε ποτέ πιο απλή. Τα στελέχη της αποθήκης σου σκανάρουν και καταγράφουν. To HoneyBee αναλύει μία πληθώρα Barcode, ακόμα και αυτά που περιέχουν μέσα και στοιχεία παρτίδων!

Στη Verus+, έχουμε φροντίσει προκειμένου αυτές οι πληροφορίες να αποτυπώνονται μέσα από εύκολες διαδικασίες στο Soft1 ERP. Το Honeybee είναι μία android εφαρμογή διαχείρισης αποθήκης, η οποία συμπληρώνει τις λειτουργίες του Soft1 και μεγιστοποιεί τα οφέλη του, συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού.

LynxPod

LynxPOD

Τα στελέχη σου βρίσκονται εκτός της επιχείρησης αλλά η συνεχής ανταλλαγή δεδομένων έχει ζωτική σημασία για την αποδοτικότητα τους. Θέλεις αποδεικτικό παράδοσης των παραγγελιών στους πελάτες σου;

Το Lynx Proof of Delivery κάνει αυτό ακριβώς. Μία εφαρμογή για android συσκευές η οποία επιτρέπει στους διανομείς της επιχείρησης σου να στέλνουν live αποδεικτικά παράδοσης πίσω στο κεντρικό σύστημα erp

Vsales

Οι πωλήσεις είναι η καρδιά κάθε πετυχημένης επιχείρησης. Θέλεις να ξεχάσεις τους τυπωμένους καταλόγους και την λήψη παραγγελιών σε χαρτιά που σκίζονται, καταστρέφονται και χάνονται;Θέλεις να δώσεις στους πωλητές σου ένα εργαλείο από όπου έχουν πρόσβαση στον ενημερωμένο από το κεντρικό σύστημα κατάλογο ανά πάσα στιγμή όπου και αν βρίσκονται;

Θέλεις τα στελέχη σου να καταχωρούν παραγγελίες γρήγορα και εύκολα από μία android συσκευή που έχουν πάντα μαζί τους; Είτε έχουν πρόσβαση στο Internet είτε όχι; Το Vsales είναι το εργαλείο στα χέρια των πωλητών σου για να λαμβάνουν εύκολα παραγγελίες, να ενημερώνονται για τα αποθέματα και τις τιμές, να παρέχουν πληροφορίες στον πελάτη τους.

Στο Vsales έχουμε δώσει ιδιαίτερη σημασία στην ταχύτητα που αναζητά ο πωλητής τα προϊόντα ακόμα και αν αυτά είναι χιλιάδες και στην offline λειτουργία ακόμα και σε περιοχές που η πρόσβαση στο Internet είναι περιορισμένη.